середу, 11 квітня 2018 р.

Країною здоров’я



    Безцінний, найдорожчий скарб, що має людина – це здоров’я. Народна  мудрість так і говорить: «Здоров’я – всьому голова». А здоров’я дітей – «голова» майбутніх поколінь. Саме цій темі була присвячена гра-подорож «Країна Здоров’я», яку провели бібліотекарі бібліотеки-філії №14.
     Щоб дізнатися, як здоров’я людини залежить від способу життя й харчування, юні читачі разом з бібліотекарями вирушили в цікаву мандрівку до країни Здоров’я. Протягом подорожі на учасників чекали зупинки: «Наші предки знали, що споживали», «З лікарем дружи, та не май у ньому потреби», «Вітаміни корисні  для людини», «У здоровому тілі – здоровий дух», «Поради лікаря  Айболить». Перебуваючи на зупинках, діти дізнавалися, наскільки важливо піклуватися про свій організм, щоб вирости сильними й не хворіти; що є корисним для тіла, а що шкідливим; грали в рухливі ігри, навчаючись зміцнювати здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар